Huhu

helo people.
Tema dag idag var väll okej. Mjölkrig i korridoren med emma och carro, haha cp ungar det där.
Imorrn äre museum som gäller, tycker det ska bli sjukt interessant att se hur man dukade bord förr i tiden.....
jappjapp, ska träna imorrn om min hals blir bättre hihi sedan ska jag spela min första match på typ 3 månader i helgen :D kommer visserligen gå åt helvete men vad fan liksom, någon gång måste jag komma igång igen.
Har ju fortfarande ont i knäRNA så får se hur de går men..ah..
Hahah känns som om jag börjar få öroninflammation i ena örat nu, men inbillar mig bara massa..usch öroninflammation och magsjuka e de värsta som finns, hua.
natti
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0