OjOj..

Nästan 2 dygn sedan jag skrev sist O.o aja baja hihi.
Igår var jag i skolan och hade det..roligt..host..sedan hade jag träning och var pisstrött och blabla sen somnade jag innan elva typ?! Hihi asnajs men var pisstrött imorse och på asadåligt humör..i alla fall tills efter lunch då en viss människa, som vanligt, piggade upp mig en del...hur ska vi inte ens gå in på..mitt privatliv, sucks to be you....(var bara tvungen)
Aja sedan kom jag hem och har haft stört stora koncentrationsproblem senaste..kan nada tills imorrn...suuuuper...
Sedan gav jag mig ut och sprang..wihu tredje dagen i rad med träning och sedan har jag fotboll imorrn och i övermorrn (YY)
Jappjapp träningsfreak. Känns som allt står så stilla så vad fan liksom.
Natti.
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0