YO

Helo folkens.
Igår vare bio med bex och asta asjnajs.
PÅ kvällen mötte jag Carro, hon hade vart ute med some people tidigare. Vi stötte på alex påväg hem till henne sedan besööt vi oss för att sätta oss nere i parken vid tennisbanorna. Mysmys.
Idag skulle jag ha gått på öppethus men pallade inte. Senare blire julbord med da släkt...kuul..får se vad som händer ikväll e feeeeet seg huhu.
Imorrn blire pluggpluggplugg..borde plugga ida med kommer gå to hell på SO provet men orkar verkligen inte något just nu.
Snart lov.
Nästa vecka ska jag träffa Bea på tisdag och det är en av veckans absoluta höjdpunkter!
Sedan nästa lörda ere återträff at my place med folket som var med till frankfurt :D:D
Jaojao.
Nu ska jag fördriva lite till tid sedan blire att fixa till sig a little bit ^^
Hare!
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0