As promised!

Här kommer det "efterlängtade" blogg inlägget höh.
Så igår va jag hemma hos asta på kvällen för att fira astrid och beckas födelsedagar, vi åt MASSOR av gott och satt och snackade skit hela kvällen tills klockan var över tolv. Mysigaste grejjen på länge, love those girls!
Idag skulle jag plugga gick med andra ord åt helvete har knappt läst någonting och imorrn hinner jag typ inte plugga alls...greeeeeat!
Men men jag är en upptagen kvinna vafan..
Haha, nästa helg blire julmiddag med släkten...det villl säga annika goes barnvakt..men har kommit på att jag ska kräva betalt för det i år annars sitter jag kvar vid bordet. Visst, det är sjukt mycket tråkigt att sitta med de gammla tanterna och prata men någon måtta ska de vara, ska jag jobba ska jag har betalt hahah.
Aja...ska hitta på massa kul nu xD
Vi kanske hörd under natten som vanligt -.-'
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0