Hejsan alla cp barn...

..har inte pallat skriva förrän nu haha.
Skola idag, vad annars...gjorde inget på gympan...kommer få ig inom detta område, som är gymnastik, kulkul men vad fan. är inte gymnastisk, okej?
Andra lektionerna var chillchill.
Ska måla en vägg i skolan tsm med bästaste Asta-pasta och becks, ska bli feta kul....failure.se eller vad? haha nejdå de kommer bli MVG for sure!
Sedan åkre jag på outlet me mamms o syster, köpte bara en fleece haha.
Sen kom jag hem, åt pizza och sedan lyckades jag, på något sätt, tvinga iväg mig till fotbollsträningen trotts att jag höll på att somna...
Det hela slutade med en sträckning i typ baken..skit wierd haha,
Aja..imorrn ere plugg sen helg...snart jul fan tiden försvinner.....skumt....snart äre gymnasium liksom?
Sen på lörda ere match..ska dock bara titta då mitt knä inte läkt ännu..tar ju för evigt?! E sjukt trött på det.
Sen ere fest hos de två tidigare nämnada människorna så imorrn blire köpa present...vi får väll se vad jag kan koka ihop hahahha.
Sen ska vi ha vänner så ska inte vara borta för länge ;)
Jappjapp, ska sova sonie sitter o skriver på min och carolahjnes ff för fullt...var ett tag sedan så känns skönt.
pos
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0