Weekend!

Som vanligt uppdaterar jag på kvällen, haha ^^
Skola vare ida..var väll chill men rätt segt.
Efter skolan drog jag hem, sminkade mig o sånt sedan drog jag till Ämmeh och efter ett tag åkte vi till sollentuna centrum för att lera presenter till Asta och Becks som har partey imorrn xD
Till Astrid köpte vi....hahah e inte så dum inte, man vet aldrig vem som läser haha.
Vi lyckades, efter mycket rundvandran hitta något till båda efter lite hjälp från Ämmehs kommps tove. Vi stötte på Asta och becka också på systembolaget hahha....såg dem gå in där! Få inte för er något.
Imorrn ska ja följa frida till frissan...undrar hur det ska gå haha hon oroar sig redan xD
Sen på kvällen blir det såklart najs umgänge hemma hos astrid och sedan har vi några vänner hemmski.
Men ska sova snart då programmet, CSI, är slutt.
Godienightie
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0